dijous, 22 de juliol del 2010

Tercera etapa: Genova-Milà-Verona

Distància: 315 km.
La sortida de Genova va ser més complicada del que ens esperavem. Ens va costar molt però al final vam encarar-nos de cara a Milà. Vam travessar els carrers adoquinats i carrils de tranvia fins a arribar a la plaça. Vam aparcar les motos damunt la vorera,com mils i mils d'altres que hi havien,i vam fer la visita de rigor a la monumental catedral de Milà, en jaqueta claro,ja que en tirants no hi podiem entrar. En sortir vam dinar a la galeria que accedeix a la plaça. El restaurant es deia Caffe Letterario i la veritat és que vam menjar molt bé i bé de preu, però pareu atenció en la beguda ja que una cervesa valia 12 euros. A partir d'aquell dia ja miravem el preu del beure en totes les cartes.
En aquest restaurant vam saber com es deia "carajillo" en italià. Resulta que es diu cafè correcto
i el nom del que els vols. La noia del restaurant ens va dir que podia ser de sambuca,de grappa...La sambuca no sabiem lo que era i la grappa ens sonava que era com un orujo. Bueno total que demanem un de sambuca i un de grappa i quan els trauen donen el de sambuca dient que era grappa i el de grappa com a sambuca. Claro el de grappa era fortissim i el de sambuca bo però com ens havien dit que era grappa...Vam estar 2 dies, fins a Mestre,demanant de grappa i allò no se podia beure.A més també vam saber que l'haviem de demanat lungo perque si no era un didalet de café.
En acabar de dinar vam seguir voltant una mica per les glamouroses botigues i desprès vam marxar ja cap a Verona.
A Verona ens vam allotjar a l'hotel Casa Magnani a 1 km de Verona. L'hotel és més que recomanable.Tenia 5 o 6 habitacions molt ben decorades i cuidades en una zona molt tranquil.la. El porten una parella jove molt amable.
Verona és un poble encanatdor. És l'escenari de Romeo i Julieta tot i que la casa de Julieta passa bastant desapercebuda.