dijous, 22 de juliol del 2010

Sisena etapa: Roma-Siena-Montecatini Terme

Distància:399 Km
Allà les 8 del matí vam deixar Roma i ens vam dirigir cap a la Toscana.
A les voltes del migdia vam arribar a Siena. Estavem rebentats i morts de calor així que el primer que vam fer va ser dinar al primer bar que vam trobar. Em acabar encara feia massa calor per empendre la visita així que en un parc on hi feia molta ombra vam fer una bona migdiada!!
En aixecar-mos ja vam entrar a fer la visita al poble: Molt bonic,val la pena!! Carrers estrets i empinats,plens de botigues i paradetes, fins arribar a l'animada plaça del Campo on es fa anualment la famosa competició Palio de Siena(carrera de cavalls). Desprès de veure Siena ens vam dirigir ja a Montecatini Terme. Crec que és el poble en més hotels per metre quadrat que he vist mai! Nosaltres ens allotjavem a l'hotel Ariston. Molt bé. El personal molt amable,les instal.lacions molt arregaldes i el llit enorme!! Desprès de la dutxeta de rigor vam sortir a sopar i a fer una volteta pel poble. Ens vam trobar que eren les 12 de la nit i quasi totes les botigues estaven obertes. Vam mirar els horaris que tenien i claro,obrien a les 9 de la nit. Vam suposar que com aquell poble era un poble dormitori o de relax, (té moltes termes),obrien a l'hora que la gent surt al carrer! Bueno passejant passejant ens vam trobar una concentració de vehicles d'època i mira,ens vam distreure un rato.